Συχνές Ερωτήσεις
1. Ποια είναι τα προνόμια των μελών του προγράμματος CHECK IN & WIN;

Ως μέλος του προγράμματος CHECK IN & WIN θα απολαμβάνετε μοναδικά προνόμια όπως:

  • συλλογή πόντων από κάθε σας αγορά στα Factory Outlet και στο eshop www.factoryoutlet.gr
  • μοναδικές προσφορές που βοηθούν να κερδίζετε ακόμη περισσότερους πόντους
  • συμμετοχή σε κληρώσεις και διαγωνισμούς instant win
  • ενημέρωση για νέες συλλογές και διαγωνισμούς
  • συμβουλές σχετικά με τα τελευταία trends
2. Πώς μαζεύω πόντους;

Ως μέλος του προγράμματος CHECK IN & WIN κερδίζετε άμεσα πόντους ως εξής:

  • για κάθε 1 € αγοράς προϊόντων, 5 πόντους.
  • Η ανταμοιβή ορίζεται στα εξής επίπεδα:

  • στους 1.000 πόντους, όπου παίρνετε δωρεάν Checkbook με δωροεπιταγές συνολικής αξίας 200€ και ισχύει έως το τέλος του τρέχοντος έτους.
  • στους 2.500 πόντους, όπου παίρνετε δωρεάν το Silver Check αξίας 25€ και ισχύει για 3 μήνες από την ημέρα ενεργοποίησής του.
  • στους 6.000 πόντους, όπου παίρνετε δωρεάν το Premium Check αξίας 75€ και ισχύει για 3 μήνες από την ημέρα ενεργοποίησής του.
  • Επιπλέον:

  • 50 πόντοι γίνονται αυτόματα δικοί σας με την εγγραφή
  • 50 πόντοι δώρο στα γενέθλιά σας
  • Εξαιρούνται:

  • Τα εστιατόρια-καφέ εντός των Factory Outlet (FOOD FACTORY στο FACTORY OUTLET Αεροδρόμιο & EVEREST στο FACTORY OUTLET Πειραιώς): 1 πόντος για κάθε 1 € αγορών.
  • Το κατάστημα EFIMERIDES στο FACTORY OUTLET Πειραιώς, το οποίο δεν συμμετέχει στο πρόγραμμα επιβράβευσης.
3. Από πού προμηθεύομαι την κάρτα;

Την κάρτα μπορείτε να την παραλάβετε στη reception και σε όλα τα σημεία πώλησης εντός των καταστημάτων FACTORY OUTLET ή μαζί με την παραγγελία σας σε περίπτωση αγοράς μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος www.factoryoutlet.gr.

4. Πώς μπορώ να ενεργοποιήσω την κάρτα μου;

Μπορείτε να ενεργοποιήσετε την κάρτα σας με τους εξής τρόπους:

  • Εντός των καταστημάτων FACTORY OUTLET:
    • Στο Infokiosk, συμπληρώνοντας τα στοιχεία σας σύμφωνα με τις οδηγίες.
    • Στα Tablets, που βρίσκονται στα ταμεία των καταστημάτων εντός των FACTORY OUTLET.
    • Στη reception.
  • Στο ηλεκτρονικό κατάστημα www.factoryoutlet.gr:
    • Όταν πραγματοποιείτε αγορά, επιλέγετε στην οθόνη πληρωμής, το πεδίο «Ενεργοποίηση κάρτας» και συμπληρώνετε τα στοιχεία σας στην αντίστοιχη ηλεκτρονική φόρμα.
    • Χωρίς αγορά, αφού επιλέξετε «είσοδος» στην αρχική οθόνη, επιλέγετε στη συνέχεια το πεδίο «Ενεργοποίηση» και συμπληρώνετε τα στοιχεία σας στην αντίστοιχη ηλεκτρονική φόρμα.
5. Υπάρχει κόστος για την κάρτα;

Η κάρτα CHECK IN & WIN των FACTORY OUTLET παρέχεται εντελώς δωρεάν.

6. Μπορώ να έχω περισσότερες από μία κάρτες;

Κάθε μέλος των FACTORY OUTLET είναι ξεχωριστό και απολαμβάνει μοναδικά προνόμια, γι’ αυτό και δεν μπορείτε να κατέχετε περισσότερες από μια κάρτες.

7. Η κάρτα μου μεταφέρεται σε τρίτο πρόσωπο;

Η κάρτα μέλους είναι προσωπική και δεν μπορεί να μεταβιβαστεί με οποιονδήποτε τρόπο σε τρίτο πρόσωπο.

8. Αν είμαστε παρέα και αγοράσουμε, πως πιστώνονται οι πόντοι;

Η κάρτα μέλους CHECK IN & WIN είναι ατομική. Ως αποτέλεσμα, οι πόντοι πιστώνονται μόνο στο μέλος που έχει κάνει την αγορά.

9. Αν σε μία ημέρα κάνω περισσότερες από μία αγορές, πόσους πόντους κερδίζω;

Μπορείτε να αγοράσετε όσες φορές θέλετε σε μία ημέρα! Για κάθε αγορά, θα σας πιστώνονται οι αντίστοιχοι πόντοι.

10. Χρειάζεται η επίδειξη της κάρτας μου για να κερδίσω πόντους;

Αν δεν έχετε την κάρτα σας μπορείτε να δηλώσετε τον αριθμό κινητού τηλεφώνου με τον οποίο έχετε κάνει την εγγραφή.

Σε περίπτωση που πραγματοποιείτε αγορά μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος www.factoryoutlet.gr, αρκεί να συνδεθείτε μέσω του λογαριασμού σας και οι πόντοι, που αντιστοιχούν στην αγορά σας, πιστώνονται στην κάρτα σας, με την ολοκλήρωση της πληρωμής (με πιστωτική κάρτα) ή με την παραλαβή (με αντικαταβολή).

11. Πως εξαργυρώνω τους πόντους που κερδίζω;

Μόλις συμπληρώσετε τον απαιτούμενο αριθμό πόντων, έχετε την δυνατότητα να εξαργυρώσετε τους πόντους σας αποκτώντας το αντίστοιχο δώρο.

  • 1.000 πόντοι: Checkbook που περιλαμβάνει δωροεπιταγές συνολικής αξίας 200€. Δείτε εδώ
  • 2.500 πόντοι: Ηλεκτρονικό Silver Check αξίας 25€ μέσω sms στο κινητό του μέλους. Δείτε εδώ
  • 6.000 πόντοι: Ηλεκτρονικό Premium Check αξίας 75€ μέσω sms στο κινητό του μέλους. Δείτε εδώ

Όταν φτάσετε σε επίπεδο πόντων που σας δίνει δικαίωμα σε ένα από τα 3 δώρα ενημερώνεστε από τον ταμία τη στιγμή της αγοράς σας. Αν πραγματοποιείτε ηλεκτρονική αγορά, βλέπετε τι δικαιούστε επιλέγοντας "το Καλάθι μου".

Εάν επιλέξετε να εξαργυρώσετε, οι πόντοι που απαιτούνται για την απόκτηση ενός από τα 3 δώρα αφαιρούνται από το Σύνολο των Πόντων σας.

12. Από που παραλαμβάνω το Checkbook, το Silver Check ή το Premium Check;

Από τη Γραμματεία αν είστε σε κατάστημα FACTORY OUTLET ή με την παραλαβή της ηλεκτρονικής σας παραγγελίας εάν επιλέξατε να εξαργυρώσετε τους πόντους σας στο ηλεκτρονικό κατάστημα www.factoryoutlet.gr.

13. Αποφάσισα να εξαργυρώσω τους πόντους μου αλλά το μετάνιωσα. Μπορώ να ακυρώσω την εξαργύρωση;

Αν οι πόντοι εξαργυρωθούν δεν μπορεί να γίνει ακύρωση της εξαργύρωσης και επιστροφή τους.

14. Πώς χρησιμοποιώ τις δωροεπιταγές που κέρδισα;

Οι δωροεπιταγές εξαργυρώνονται αποκλειστικά στα brands που αναγράφονται πάνω σε αυτές, σε αγορές ίσης ή μεγαλύτερης αξίας από την αξία της δωροεπιταγής.

Απλά παραδίδετε τη δωροεπιταγή που επιθυμείτε στο ταμείο και η αξία της δωροεπιταγής αφαιρείται από το ποσό της συναλλαγής σας.

Στην περίπτωση του Silver Check και Premium Check, αναφέρετε στον ταμία τον αριθμό του κουπονιού που λάβατε στο κινητό σας με SMS. Η Silver Check εξαργυρώνεται σε συναλλαγή από 50€ και άνω.

Σε περίπτωση παραγγελίας μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος, απλά πληκτρολογείτε τον αριθμό της δωροεπιταγής που επιθυμείτε, στο αντίστοιχο πεδίο, στην οθόνη πληρωμής και η αξία της δωροεπιταγής αφαιρείται από το ποσό της συναλλαγής σας.

15. Αγόρασα ένα είδος με δωροεπιταγή αλλά το επέστρεψα. Μπορώ να πάρω πίσω τη δωροεπιταγή μου;

Σε περίπτωση επιστροφής είδους που αγοράστηκε με δωροεπιταγή, η δωροεπιταγή δεν επιστρέφεται.

16. Τι κάνω αν χάσω την κάρτα μου;

Σε περίπτωση που χάσετε την κάρτα σας, θα πρέπει να μας γνωστοποιήσετε την απώλειά της επικοινωνώντας με την γραμματεία των καταστημάτων FACTORY OUTLET ή καλώντας την τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης μελών 8001100356 χωρίς χρέωση και 2103362048 από κινητό με χρέωση αστικής κλήσης)

17. Τι κάνω αν χάσω τις δωροεπιταγές μου;

Σε περίπτωση απώλειας, οι δωροεπιταγές δεν αντικαθίστανται.

18. H κάρτα έχει ημερομηνία λήξης;

Από τη στιγμή που θα ενεργοποιήσετε την κάρτα σας, είστε μέλος του CHECK IN & WIN και η κάρτα σας δεν έχει ημερομηνία λήξης.

19. Οι πόντοι έχουν ημερομηνία λήξης;

Οι πόντοι κάθε αγοράς ωριμάζουν με το πέρας 12 μηνών και μηδενίζονται στο τέλος του αντίστοιχου μήνα με αυτόν της ημερομηνίας της αγοράς, από την οποία προέκυψαν (π.χ. οι πόντοι από αγορά που έγινε στις 20.6.2016 μηδενίζονται στις 30.6.2017).

20. Οι δωροεπιταγές έχουν ημερομηνία λήξης;

Οι δωροεπιταγές που περιέχονται στο checkbook λήγουν στο τέλος του τρέχοντος έτους. Τα Silver & Premium Checks λήγουν σε 3 μήνες από την ημερομηνία έκδοσής τους.

21. Από πού μπορώ να ενημερωθώ για το ιστορικό πόντων της κάρτας μου;

Έχετε τη δυνατότητα να ενημερωθείτε για το ιστορικό των συναλλαγών σας με τους ακόλουθους τρόπους:

  • Μέσα από την ιστοσελίδα www.factoryoutlet.gr, στην ενότητα CHECK IN & WIN και τον προσωπικό σας λογαριασμό (εφόσον έχετε δημιουργήσει λογαριασμό)
  • Στο κινητό σας, κατεβάζοντας το Mobile app CHECK IN & WIN.
  • Στη Γραμματεία εντός των καταστημάτων FACTORY OUTLET
  • Σε οποιοδήποτε κατάστημα των FACTORY OUTLET τη στιγμή της αγορά σας.
  • Τηλεφωνικά, καλώντας στην τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης 8001100356 (χωρίς χρέωση) και 2103362048 από κινητό (με χρέωση αστικής κλήσης)
22. Έχουν αλλάξει τα στοιχεία επικοινωνίας μου. Τι πρέπει να κάνω;

Θα πρέπει να δηλώσετε την αλλαγή με έναν από τους ακόλουθους τρόπους:

  • Στη Γραμματεία εντός των καταστημάτων FACTORY OUTLET
  • Ηλεκτρονικά, στην ιστοσελίδα www.factoryoutlet.gr, στην ενότητα CHECK IN & WIN και τον προσωπικό σας λογαριασμό, εφόσον έχετε λογαριασμό.
  • Στην τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης 8001100356 χωρίς χρέωση και 2103362048 από κινητό με χρέωση αστικής κλήσης)
23. Αν δεν επιθυμώ να είμαι μέλος, πως ακυρώνω την κάρτα μου;
  • Στην περίπτωση που δεν επιθυμείτε να είστε πλέον μέλος του προγράμματος CHECK IN & WIN, θα πρέπει να αιτηθείτε τη διαγραφή επικοινωνώντας ταχυδρομικώς ή μέσω email με την FF GROUP.