Όροι και προϋποθέσεις

Συμφωνώ και αποδέχομαι ότι η εταιρεία με την επωνυμία «FOLLI FOLLIE ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΒΙΟΤΕΧΝΙΚΗ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ» με διακριτικό τίτλο «FF GROUP» που εδρεύει στον Άγιο Στέφανο Αττικής (23ο χλμ Ε.Ο. Αθηνών-Λαμίας), τηλ. 2106241000 καλούμενη εφεξής «FF GROUP» θα τηρεί σε αρχείο και θα επεξεργάζεται τα προσωπικά δεδομένα μου που έρχονται σε γνώση της στο πλαίσιο του προγράμματος επιβράβευσης αγορών “CHECK IN & WIN” (εφεξής το «Πρόγραμμα»), με σκοπό τη διαχείριση των προϊόντων και υπηρεσιών της, τη διαχείριση του πελατολογίου της, την προώθηση των προϊόντων και υπηρεσιών της.

Τα δεδομένα αυτά δεν ανακοινώνονται σε τρίτους, πλην της εταιρείας με επωνυμία «QIVOS WE CREATE CUSTOMER LOYALTY Α.Ε.», που εδρεύει στο Χαλάνδρι (Παπανικολή 4, Χαλάνδρι, 15232, Αθήνα), καλούμενη εφεξής «QIVOS», η οποία παρέχει υπηρεσίες CRM για λογαριασμό της FF GROUP, αποκλειστικά για τους σκοπούς του Προγράμματος. Σε κάθε περίπτωση, διατηρώ τα δικαιώματα ενημέρωσης, πρόσβασης και αντίρρησης στην επεξεργασία των στοιχείων μου βάσει των άρθρων 11 έως 13 του Ν. 2472/1997 και το δικαίωμά μου να ανακαλέσω την συναίνεσή μου για τη χρήση των προσωπικών μου δεδομένων ή να ζητήσω την πλήρη διαγραφή αυτών κατόπιν σχετικής ειδοποίησης.

Επιπλέον, δηλώνω ότι έλαβα γνώση των όρων που διέπουν το Πρόγραμμα και την Κάρτα, όπως αυτοί αναγράφονται παρακάτω, τους οποίους αποδέχομαι ανεπιφύλακτα.

ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

    Α. ΚΑΡΤΑ ΜΕΛΟΥΣ - ΕΓΓΡΑΦΗ

    1. Δικαίωμα εγγραφής: Μέλος στο Πρόγραμμα μπορεί να γίνει οποιοδήποτε φυσικό πρόσωπο άνω των 18 ετών, πλήρως ικανό για κάθε δικαιοπραξία και ικανό να συμμετάσχει σε όλες τις περιλαμβανόμενες στο πρόγραμμα κληρώσεις και προσφορές (και, αυτονόητα, να λάβει τα σχετικά δώρα).
    2. Εγγραφή: Η εγγραφή στο Πρόγραμμα και η ενεργοποίηση της Κάρτας πραγματοποιείται είτε μέσω ειδικών σημείων (κιόσκια, tablets) μέσα στα καταστήματα “FACTORY OUTLET” της FF GROUP, στο Νέο Φάληρο (επί της οδού Πειραιώς αρ. 76), στο Εμπορικό Πάρκο του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών και στον Άγιο Στέφανο (22ο ΧΛΜ. Εθνικής Οδού Αθηνών-Λαμίας), (εφεξής τα “Factory Outlet”), είτε μέσω της ιστοσελίδας factoryoutlet.gr. Το μέλος κατά τη διαδικασία εγγραφής ενεργοποιεί την κάρτα μέλους CHECK IN & WIN (εφεξής η «Κάρτα») αποκλειστικά με χρήση του κινητού του τηλεφώνου και τη λήψη ειδικού κωδικού με SMS. Η σύνδεση του τηλεφώνου πρέπει να έχει καταχωρηθεί από ελληνικό πάροχο κινητής τηλεφωνίας. Ειδικά όσον αφορά στα μέλη - πελάτες που διαμένουν στην Κύπρο, η εγγραφή στο Πρόγραμμα γίνεται αποκλειστικά εντός των Factory Outlet με ταυτόχρονη συμπλήρωση έντυπης αίτησης και η ενεργοποίηση της Κάρτας πραγματοποιείται ετεροχρονισμένα, μόλις ολοκληρωθεί η καταχώρηση των στοιχείων της έντυπης αίτησης.
    3. Η Κάρτα: Κάθε Κάρτα είναι και παραμένει στην κυριότητα της εκδότριας εταιρείας FF GROUP και ο κάτοχός της είναι υποχρεωμένος να την επιστρέψει σε πρώτη ζήτηση. Η Κάρτα είναι αυστηρά προσωπική και, ως εκ τούτου, απαγορεύεται η με οποιονδήποτε τρόπο μεταβίβασή της, ενώ οι πόντοι που έχουν συγκεντρωθεί από το μέλος δε δύνανται να μεταφερθούν σε Κάρτα άλλου μέλους. Η Κάρτα δεν είναι πιστωτική ή χρεωστική. Το μέλος δεν μπορεί να κάνει χρηματικές συναλλαγές με την εμφάνιση της Κάρτας, παρά μόνο να απολαύσει προνόμια, όπως αυτά διατίθενται και γνωστοποιούνται από την FF GROUP.
    4. Κλοπή - Απώλεια - Καταστροφή: Σε περίπτωση που η Κάρτα κλαπεί, απολεσθεί, απομαγνητιστεί ή καταστραφεί, το μέλος μπορεί να ζητήσει την έκδοση νέας Κάρτας και οι πόντοι που θα έχουν συγκεντρωθεί μέχρι την δήλωση του αντίστοιχου συμβάντος μεταφέρονται αυτόματα στην καινούργια Κάρτα, σε αντίθεση με τις κάθε είδους δωροεπιταγές, οι οποίες δεν αντικαθίστανται.
      Β. ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΡΤΑΣ - ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΜΕΛΟΥΣ

      1. Αλλαγή Στοιχείων: Το μέλος οφείλει να γνωστοποιεί στην FF GROUP τυχόν αλλαγή της διεύθυνσης ή του τηλεφώνου που έχει δηλώσει κατά την εγγραφή του στο Πρόγραμμα, είτε τηλεφωνικά είτε ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας factoryoutlet.gr. Μέχρι την γνωστοποίηση τέτοιας αλλαγής, κάθε έγγραφο κοινοποιείται έγκυρα στην παλαιά διεύθυνση ή στο παλαιό τηλέφωνο.
      2. Χρήση της Κάρτας: Το μέλος δικαιούται να χρησιμοποιεί την Κάρτα του στα καταστήματα Factory Outlet, καθώς και στο ηλεκτρονικό κατάστημα (e-shop) www.factoryoutlet.gr (εφεξής το “eshop”), πάντοτε μέσα στο πλαίσιο που ορίζεται κάθε φορά από την FF GROUP.
      3. Προϊόντα: Η FF GROUP θα επιλέγει κατά τη διακριτική της ευχέρεια και θα εντάσσει στο Πρόγραμμα συγκεκριμένα προϊόντα, η αγορά των οποίων θα συνεπάγεται πίστωση πόντων στην Κάρτα των μελών.
      4. Πίστωση Πόντων στην Κάρτα: Κατά την πραγματοποίηση των αγορών του από τα ανωτέρω καταστήματα, το μέλος θα πρέπει να επιδεικνύει την Κάρτα του ή να αναφέρει στο ταμείο των αριθμό κινητού τηλεφώνου που έχει δηλώσει κατά την εγγραφή του στο Πρόγραμμα, προκειμένου να πιστώνονται οι πόντοι στην Κάρτα του σύμφωνα με το Σύστημα Ανταμοιβής (2.6). Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να είναι σε θέση να πιστοποιήσει ότι είναι ο κάτοχος του κινητού τηλεφώνου που αναφέρει, όταν του ζητηθεί.
      5. Σύστημα Ανταμοιβής:
        5.1. Για κάθε 1 Ευρώ αγορών των συγκεκριμένων προϊόντων που εντάσσονται στο Πρόγραμμα, το μέλος θα συγκεντρώνει 5 πόντους (1 Ευρώ = 5 πόντοι). Για αγορές στα εστιατόρια-καφέ εντός των Factory Outlet (ήτοι στο Food Factory της εταιρείας BABOO EE εντός του Factory Outlet Αεροδρομίου και στο Everest της εταιρείας Evenis ΑΕ εντός του FactoryOutlet Πειραιώς), για κάθε 1 Ευρώ αγορών των ειδών που εντάσσονται στο Πρόγραμμα, το μέλος θα συγκεντρώνει 1 πόντο (1 Ευρώ = 1 πόντος).
        5.2. Διευκρινίζεται ότι, όσον αφορά τις αγορές μέσω του eshop, το κόστος των μεταφορικών δεν προσμετράται στην πίστωση πόντων.
        5.3. Ήδη ορίζεται ότι από το Πρόγραμμα εξαιρείται το περίπτερο (EFIMERIDES - Παύλος Πλακόπουλος), το οποίο βρίσκεται εντός του Factory Outlet επί της οδού Πειραιώς.
        5.4. Σε καμία περίπτωση η Κάρτα, ο αριθμός των πόντων και τα δικαιώματα που απορρέουν από αυτούς δεν μπορούν να εξαργυρωθούν με χρήματα.
        5.5. H FF GROUP διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί μονομερώς το σύστημα ανταμοιβής, τα προϊόντα συμμετοχής στο Πρόγραμμα, όπως και να μεταβάλλει/ καταργεί/ αντικαθιστά το ύψος επιβράβευσης των αγορών.

      6. Διάρκεια Ισχύος Πόντων: Οι πόντοι κάθε αγοράς ωριμάζουν με το πέρας 12 μηνών και μηδενίζονται στο τέλος του αντίστοιχου μήνα με αυτόν της ημερομηνίας της αγοράς, από την οποία προέκυψαν (π.χ. οι πόντοι από αγορά που έγινε στις 20.6.2016 μηδενίζονται στις 30.6.2017).
      7. Καταχώριση Πόντων από τις Συναλλαγές: Η καταχώριση πόντων στην Κάρτα πραγματοποιείται στα ταμεία εντός των FACTORY OUTLET κατά τη διάρκεια συναλλαγής. Απαραίτητη προϋπόθεση για την καταχώριση των πόντων είναι η ενεργοποίηση της Κάρτας κατά τα ανωτέρω αναφερόμενα.
      8. Εξαργύρωση Πόντων - Δωροεπιταγές:
        8.1. Όταν το μέλος συγκεντρώσει 1.000 πόντους, δικαιούται να αποκτήσει δωρεάν το Checkbook, το οποίο περιλαμβάνει δωροεπιταγές συνολικής αξίας 200 Ευρώ. Οι δωροεπιταγές που περιλαμβάνονται στο Checkbook ισχύουν έως το τέλος του εκάστοτε ημερολογιακού έτους.
        8.2. Όταν το μέλος συγκεντρώσει 2.500 πόντους δικαιούται να αποκτήσει δωρεάν το Silver Check αξίας 25€, το οποίο ισχύει για τρεις (3) μήνες από την ημέρα ενεργοποίησής του
        8.3. Όταν το μέλος συγκεντρώσει 6.000 πόντους δικαιούται να αποκτήσει δωρεάν τη δωροεπιταγή Premium Check αξίας 75€. Η δωροεπιταγή Premium Check ισχύει για τρεις (3) μήνες από την ημερομηνία έκδοσής της.

      9. Παραλαβή Δώρων:
        9.1. H παραλαβή των Checkbooks γίνεται από τη γραμματεία του καταστήματος, με την επίδειξη της Κάρτας ή την αναφορά του αριθμού κινητού τηλεφώνου, που το μέλος έχει δηλώσει κατά την εγγραφή του στο Πρόγραμμα. Το Silver & Premium Check είναι ηλεκτρονικά κουπόνια και ενεργοποιούνται στη γραμματεία με την εξαργύρωση των αντίστοιχων πότνων.
        9.2. Εάν το μέλος επιθυμεί να παραλάβει το Checkbook μαζί με παραγγελία που έχει τοποθετήσει στο eshop, θα πρέπει να το δηλώσει κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας του και εφόσον έχει συμπληρώσει το αντίστοιχο επιτρεπτό όριο πόντων.
        9.3. Κατά την παραλαβή / αποστολή του Checkbook αφαιρούνται οι αντίστοιχοι πόντοι από το σύνολο των πόντων του μέλους.

      10. Εξαργύρωση Δωροεπιταγής: Η κάθε δωροεπιταγή εξαργυρώνεται σε συναλλαγή αποκλειστικά και μόνο εντός των Factory Outlet ή μέσω του eshop, αποκλειστικά και μόνο στo/α brand/s του καταστήματος που αναφέρεται/νται πάνω στη δωροεπιταγή, εφόσον αυτά είναι διαθέσιμα στο εκάστοτε κατάστημα ή στο eshop. Η δωροεπιταγή δεν μπορεί να εξαργυρωθεί σε συνδυασμό με οποιαδήποτε άλλη δωροεπιταγή/προσφορά ή προωθητική ενέργεια, σε Βazaar και σε προϊόντα που έχουν έκπτωση από 70% και άνω. Η κάθε δωροεπιταγή που εμπεριέχεται στο Checkbook εξαργυρώνεται μόνο με αγορές αξίας άνω των 20€. Οι δωροεπιταγές Silver Check & Premium Check εξαργυρώνονται σε μία συναλλαγή σε όποιο από τα brands αναγράφονται πάνω σε καθεμία και δε γίνονται δεκτές σε κανένα άλλο brand. Στην ίδια συναλλαγή μπορεί να γίνει δεκτή μία επιταγή. Κατ' εξαίρεση, σε ηλεκτρονικές αγορές από το eshop επιτρέπεται η εξαργύρωση περισσότερων δωροεπιταγών ανά συναλλαγή, αλλά όχι πάνω από μια δωροεπιταγή ανά κωδικό είδους. Ως εκ τούτου δεν επιτρέπεται ο συνδυασμός ενός ή περισσοτέρων δωροεπιταγών για την αγορά ενός είδους.
      11. Απώλεια Δωροεπιταγών: Σε περίπτωση απώλειας, το Checkbook (& οι δωροεπιταγές που εμπεριέχονται σε αυτό), το SilverCheck και Premium Check δεν αντικαθίστανται. Η δωροεπιταγή δεν αναπαράγεται.
      12. Οριστική Εξαργύρωση: Εφόσον οι πόντοι εξαργυρωθούν, δε δύναται να γίνει ακύρωση της εξαργύρωσης και επιστροφή των πόντων, ούτε επιστροφή χρημάτων. Η δωροεπιταγή δεν μπορεί να μεταβιβαστεί, δεν επιστρέφεται, δεν ανταλλάσσεται, δεν πλειστηριάζεται.
      13. Επιστροφή Προϊόντος:Σε περίπτωση που η επιστροφή προϊόντος, για την αγορά του οποίου πιστώθηκε στην Κάρτα αντίστοιχος αριθμός πόντων, συνδυάζεται με επιστροφή χρημάτων, οι πόντοι που αντιστοιχούν στο ποσό της επιστροφής αφαιρούνται από το σύνολο των εξαργυρώσιμων πόντων.
        Σε περίπτωση επιστροφής του προϊόντος που αγοράστηκε με τη χρήση της δωροεπιταγής, εντός των Factory Outlet, η δωροεπιταγή δεν επιστρέφεται και δεν εκδίδεται πιστωτικό παραστατικό ούτε επιστρέφονται χρήματα. Οι αλλαγές γίνονται αποκλειστικά στα brands της δωροεπιταγής του ίδιου καταστήματος (με αυτό που έγινε η αρχική αγορά).
        Σε περίπτωση επιστροφής του προϊόντος που αγοράστηκε με τη χρήση της δωροεπιταγής, από το eshop, γίνεται επιστροφή της τελικής αξίας του είδους. Σε περίπτωση που το είδος αντικατασταθεί με άλλο είδος μεγαλύτερης αξίας, το μέλος καταβάλλει τη διαφορά. Σε κάθε περίπτωση, η δωροεπιταγή επανεργοποιείται και μπορεί να χρησιμοποιηθεί εκ νέου από το μέλος.

      14. Από την εξαργύρωση των δωροεπιταγών Checkbook, Silver Check & Premium Check εξαιρούνται οι περίοδοι Bazaar (ήτοι οι περίοδοι προσφορών λόγω εξάντλησης αποθεμάτων), καθώς και τα καταστήματα CHECKPOINT.
      15. Απαγόρευση αθροιστικής εξαργύρωσης:Η δωροεπιταγή δεν μπορεί να εξαργυρωθεί σε συνδυασμό με οποιαδήποτε δωροεπιταγή, προσφορά ή προωθητική ενέργεια (ανά συναλλαγή στα FactoryOutlet και ανά κωδικό στο eshop, κατά τα αναφερόμενα ανωτέρω στον όρο 2.11).

    Γ. ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ - ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ

  1. Συναίνεση σε Επεξεργασία: Το μέλος συναινεί στην τήρηση αρχείου και στην επεξεργασία από την FF GROUP των προσωπικών του δεδομένων, τα οποία έρχονται σε γνώση της τελευταίας στο πλαίσιο του Προγράμματος, με σκοπό την πραγματοποίηση του Προγράμματος, τη διαχείριση των προϊόντων και υπηρεσιών της, τη διαχείριση του πελατολογίου της και την προώθηση των προϊόντων και υπηρεσιών της. Τα δεδομένα αυτά αποθηκεύονται με απόλυτη ασφάλεια και δεν ανακοινώνονται σε τρίτους, παρά μόνο στην «QIVOS WE CREATE CUSTOMER LOYALTY Α.Ε.» αποκλειστικά για τους σκοπούς του Προγράμματος.
  2. Δικαιώματα Ενημέρωσης, Πρόσβασης και Αντίρρησης:Το μέλος δικαιούται να ανακαλέσει τη συναίνεσή του, να διορθώσει, να λάβει γνώση ή / και να ζητήσει την διαγραφή των προσωπικών δεδομένων του κατόπιν έγγραφης ειδοποίησης προς την FF GROUP, είτε ταχυδρομικώς είτε ηλεκτρονικώς στο email dataprotectionreport@ffgroup.gr
  3. Ανάκληση Συναίνεσης - Διαγραφή Δεδομένων: Δεδομένου ότι η επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων του μέλους είναι απαραίτητη για την υλοποίηση του Προγράμματος και την ένταξη του μέλους σε αυτό, η ανάκληση της συναίνεσης ή / και το αίτημα του μέλους για τη διαγραφή των προσωπικών του δεδομένων συνεπάγεται και τη διαγραφή του από το Πρόγραμμα, την ακύρωση της Κάρτας του και όλων των πόντων που αυτή εμπεριέχει τη στιγμή της διαγραφής.
  4. Αποστολή Ενημερώσεων: H FF GROUP διατηρεί το δικαίωμα τακτικής ενημέρωσης του μέλους μέσω ταχυδρομείου, ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email), μηνύματος κινητής τηλεφωνίας (sms) ή οποιουδήποτε άλλου πρόσφορου μέσου. Εάν το μέλος δεν επιθυμεί πλέον να λαμβάνει προωθητικό και ενημερωτικό υλικό, δύναται να το αναφέρει μέσω γραπτής επικοινωνίας.

Δ. ΛΟΙΠΟΙ ΟΡΟΙ

  1. Διάρκεια Προνομίων: Η Κάρτα παρέχει στο μέλος προνόμια για όσο χρονικό διάστημα το Πρόγραμμα βρίσκεται σε ισχύ. Η FF GROUP διατηρεί κάθε δικαίωμα να καθορίζει και να μεταβάλλει αυτό το χρονικό διάστημα κατά τη διακριτική της ευχέρεια.
  2. Τροποποίηση / Ματαίωση: Η FF GROUP έχει την απόλυτη διακριτική ευχέρεια και το δικαίωμα να τροποποιεί τους παρόντες όρους, να μεταβάλλει το Πρόγραμμα και τη δομή του, συμπεριλαμβανομένων ενδεικτικά του τρόπου υπολογισμού των πόντων, του χρόνου ωρίμανσης και μηδενισμού αυτών και του ύψους επιβράβευσης αγορών, να καταργεί, να διακόπτει και να ματαιώνει το Πρόγραμμα οποτεδήποτε, χωρίς προειδοποίηση ή αιτιολογία.
  3. Ενημέρωση Μέλους: Τα γεγονότα του όρου 4.2 θα γνωστοποιούνται με ανάρτηση της οποιασδήποτε τροποποίησης στο www.factoryoutlet.gr ή / και εντός των Factory Outlet. Επίσης, η FF GROUP έχει τη διακριτική ευχέρεια να γνωστοποιήσει τα αναφερόμενα υπό 4.2 στα στοιχεία επικοινωνίας που το μέλος έχει δηλώσει.
  4. Οικειοθελής Παροχή της FF GROUP: Το μέλος αναγνωρίζει ότι το Πρόγραμμα δε συνεπάγεται καμία απολύτως οικονομική ή άλλη επιβάρυνση για το ίδιο και ότι προσφέρεται από την FF GROUP στο πλαίσιο της ελευθεριότητας. Συνεπώς, το μέλος δε δύναται να έχει οποιαδήποτε αξίωση έναντι της Εταιρείας σε σχέση με την απόκτηση και την χρήση της Κάρτας, την πίστωση και την εξαργύρωση πόντων και την εν γένει λειτουργία, τροποποίηση ή / και ματαίωση του Προγράμματος.
  5. Κακή Χρήση - Απενεργοποίηση Κάρτας: Η FF GROUP διατηρεί το δικαίωμα να τερματίσει την ισχύ της Κάρτας και να διαγράψει το μέλος από το Πρόγραμμα ανά πάσα στιγμή σε περίπτωση κακής χρήσης ή προσπάθειας εξαπάτησής της. Στην περίπτωση αυτή όλοι οι πόντοι που έχουν κερδηθεί θα διαγράφονται αμέσως και όλα τα προνόμια θα αφαιρούνται, με την επιφύλαξη της FF GROUP σχετικά με κάθε αξίωσή της για αποκατάσταση της ζημίας της.
  6. Οι παρόντες όροι διέπονται από το ελληνικό δίκαιο και αποκλειστικά αρμόδια για κάθε διαφορά που προκύπτει από ή σχετίζεται με το Πρόγραμμα (είτε εκ της συμβάσεως είτε εκ του νόμου) ορίζονται τα Δικαστήρια των Αθηνών.